søndag 26. august 2012

Nr. 9

Etter å ha lese mange blogginnlegg om den fine butikken Nr. 9 i Sandefjord,
har eg endeleg vore der sjølv:)
Sommarens roadtrip til København hadde pit-stop planlagt i bl.a. Sandefjord og Tønsberg-
fordi eg skulle "nett innom ein butikk"...
Etter ein fantastisk god lunsj i koselege Bakgården, gjekk eg innom Nr. 9 medan Finasen
gjekk for å "passa på parkometeret"...lurt ;)
Butikkeigar Sylvi var kjempetriveleg og me småprata om dei fine nye og gamle tinga i butikken, loppemarked, København og litt om blogging. Då var framleis denne bloggen på tenkestadiet, men om du skulle slumpa til å lesa dette Sylvi: takk for ein hyggeleg handel:)
Ja, eg gjekk ikkje tomhendt derifrå- kunne meir enn gjerne hatt fleire posar med meg ut døra- men eg klarte å moderera meg litt..



Ei arkivmappe frå Hay i den finaste neon-oransje fargen (eg har ein svakhet for "kontorrekvisita..")
S-krokar i herleg turkis. Hylla som "høyrer til" vart ikkje med meg, har planar om å laga til noko lurt sjølv..
Svarte q-tips...berre fordi :)
Eit gamalt Å-stempel...sjeldan eg finn trykksaker med "min" bokstav, så den måtte verta min!
Sjå kor slank og fin:)

Og i siste runde (ja, eg gjekk mange rundar!) fekk eit Isak-brett med sprekt mønster
snika seg opp i posen min.
Litt materialistisk lykke der- rett inn!

Har du handla noko spennande i sommar? 


4 kommentarer:

  1. Så hyggelig å høre! Og så morsomt at du har begynt å blogge.Flotte bilder du tar!! Gode hilsener til deg fra Sylvi i nr9 i Sandefjord

    SvarSlett
  2. Så hyggelig å høre! Og så morsomt at du har begynt å blogge.Flotte bilder du tar!! Gode hilsener til deg fra Sylvi i nr9 i Sandefjord

    SvarSlett
  3. Glemte å si det, men dersom du skulle ha lyst til å følge med oss, så finner du oss på facebook og instagram som: nr9 i Sandefjord

    SvarSlett
  4. Glemte å si det, men dersom du skulle ha lyst til å følge med oss, så finner du oss på facebook og instagram som: nr9 i Sandefjord

    SvarSlett