lørdag 18. august 2012

I postkassen...


I postkassen i går var det ein liten konvolutt til meg....med eit nydeleg putetrekk oppi:))
Eg har vore å myst i bloggshopen til fine Trine med bloggen Høytrykk, og forelska meg i eit heimelaga putetrekk laga av gjenbrukt, vintage blomsterstoff!
Blått på framsida og lilla på baksida- sjølv om eg synest begge sidene er så fine at dei skal få veksla litt på å vera fram og bak:)
God kvalitet med biséband og glidelåslukking og heile greia, fiin :)


T.v. putetrekk frå Høytrykk-Trine, Bil/Buss-trekk og skiløpar frå Kremmerhuset


Sjå kor fint det passa til den nye POP-handsfreen min!?! :)
Eg snappa opp eit lilla telefonrør på salg på Staples, mykje koselegare å prata i mobilen no:)
Men det er vel heller dårleg egna til bilkjøring og til å prata i når eg har mine rydda-huset-ta-oppvasken-og-henga-opp-kle-samtidig-som-eg-snakkar-i-mobil-påfunn.
Hvilket er dei fleste gongane eg snakkar i mobil, når eg tenkjer meg om...eg røyser meg heilt automatisk og begynnar å svirra rundt i huset...får no rydda litt i det minste;)
Og dei gongane eg faktisk sitt i ro og snakkar er denne i bruk.
Og når eg ikkje snakkar så er den fiiin å sjå på :)

4 kommentarer:

  1. Nydelig pute! Skikkelig herlig stoff. <3 Og telefonrøret er bare kjempekult!

    SvarSlett
  2. Puten var "love at first sight" <3
    Tihii, følte meg skikkelig ´voksen´ når eg satt å snakte i den lilla telefonen:p

    SvarSlett
  3. Så gøy å lese at putetrekket falt i smak! Nå ble jeg glad. :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det fall absolutt i smak, fin å sjå på og mjuk å ligga på :)
      Takk for kommentar, ha ein fin dag :)

      Slett