fredag 5. oktober 2012

More mess(e)..

Ok, litt tørr tittel...men fredagshumoren i ei gjennomsnittleg vestlandsk industribedrift ligg omtrent på det nivået, og vert berre drøyare og drøyare etter nærmare ein kjem helga..
Det skal ikkje eg verta, eg vil berre slenga ut nokre fleire bilde frå messa som vart sist helg (wow, det er helg igjen!)

Og kva har eg nytta fredagen til så langt? Eg har malt utedøra mi lilla. Iført kjole. Og støvlettar.
Vart so ivrig veittu:) Bilder kjem snart..!
I mellomtida kjem det som nemnt messebilder- GOD HELG :)


Dette er "right up my alley" sidan eg er platearbeidar og konstruktør :)
Nye, unge designarar som eg skal halda auga med!

Nydelege "Skog" av ny, flink designar: Caroline Olsson

"Turn" frå Caroline Olsson




Frå Teppesenteret






Autograf og teikning frå Einaren, i "Tid for hjem" :)

Kjøpte meg nesten drill....veldig lyst på...står på julegåveønskjelista mi (i år igjen!!)


Fin fredag til deg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar