tirsdag 4. september 2012

Ønskjer meg...

...Bowl Sofabord frå Bolia



Eg og Hr.Nilson (Finasen) var innom Bolia tidlegare i sommar og eg forelska meg litt i dette snasne sofabordet. Det hadde gjort seg i stova mi...trur eg:)
Me var faktisk innom på Bolia i København og, og eg forelska meg jamen meg der og...den skatten vart med meg heim, dukkar opp i eit innlegg snart;)
Men sjå på dette flotte bordet då...*likar*

Fins i fleire fargekombinasjonar


Eg har aldri vore spesielt oppteken av designmøblar eller å kjøpa nytt- eg har funne dei fleste av mine skattar på Fretex og Brukt´n...men ein liten forelskelse er vel lov?? Og det skal nokre kroner på sparebøssa før eg går ut av Bolia med kvittering på kjøp av Bowl..men fint å drøyma i haustruskevêret:)


Bileta er lånt frå Bolia




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar